Jak nakupovat

 

Zde je jednoduchý návod jak u nás nakoupit zboží. Snažili jsme se pro vás vytvořit co nejpřehlednější a nejjednodušší nakupování. Pokud jste si zboží na našem internetovém obchodu již nakoupili, můžete si stáhnout univerzální návod.

 

1. Výběr zboží

Máte zde několik možností výběru.

  • Z levého sloupečku, který je rozdělen do 3 hlavních kategorií si vyberete kategorii. V hlavní nabídce se zobrazí produkty. Můžete je seřadit podle ceny, popřípadě druhu.
  • Další možností je vybrat si podle barvy. V levém sloupečku pod hlavními kategoriemi je kolonka výběr podle barvy. Kliknete na vaši oblíbenou barvu a zobrazí se vám produkty.
  • Možnost vybrání podle ceny je umístěno znovu v levém sloupečku. Kliknete na rozmezí cen a následně se vám ukážou výrobky pouze v této cenové relaci.
  • Pokud máte zájem o určitý výrobek, můžete jeho název napsat do vyhledávače vpravo nahoře. Pokud se vám váš určený produkt nenalezne, můžete využít služby Wishlist. Tato služba spočívá v tom, že nám napíšete název produktu a my ho pro vás seženeme. Odkaz se nachází stále v levém sloupečku.

 

2. Objednávka

Při vybrání zboží si ho můžete prohlednout odkazem detail, nebo rovnou přidat do virtuálního košíku. Zobrazí se vám okénko o úspěšném přidání do košíku a zde máte možnost přejít rovnou do košíku, nebo pokračovat v nákupu. Pokud máte vybráno kliknete v pravo nahoře na košíček a zobrazí se vám seznam zboží a formulář pro údaje potřebné k objednávce. Tyto údaje vyplníte. Máte zde možnost i registrace, která není samozřemě povinná. Dále zaškrtnete souhlas s přečtením obchodních podmínek a vyplníte způsob dodání. Ceny dopravy se řídí ceníkem České pošty a PPL.

 

3. Potvrzení objednávky

Nakonec kliknete na kolonku potvrzení objednávky a dostanete se na finální stránku pro kontrolu vložených údajů, zde jen závazně potvrdíte objednávku. Informace o úspěšném zadání objednávky vám přijde na uvedený email, kde budete informováni i o jejím stavu.

 

Cena poštovného

Česká pošta do ruky - dobírkou                  159,- Kč

Česká pošta do ruky - převodem                119,- Kč

Česká pošta na poštu - dobírkou                 159,- Kč

Česká pošta na poštu - převodem                119,- Kč

 

 

Česká pošta cenný balík do 3 - 5 dnů - dobírkou          119,- Kč  

(ZDARMA u objednávek od 1500,- Kč)

Česká pošta cenný balík do 3 - 5 dnů - převodem        89,- Kč    

(ZDARMA u objednávek od 500,- Kč)

V případě dopravy do jiného státu se cena poštovného navýší dle ceníku České pošty. V případě doručení na Slovensko navštivte náš slovenský sexshop.

 

Expresní balíková přeprava dobírkou                             159,- Kč

Expresní balíková přeprava bankovním převodem          119,- Kč

Vlastní kurýr (po Praze)                                                  200,- Kč

Osobní odběr v Praze                                                     ZDARMA

 

Osobní odběr Heureka Point Převodem                          59,- Kč

Osobní odběr Heureka Point Dobírkou                            89,- Kč

(Brno, Plzeň, Ostrava, Bratislava, Hradec Králové, Olomouc).

 

Tabulka velikostí

 

Reklamace

V případě, že reklamujete zboží, přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 36 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  • Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci:

  • Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  • Přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.
  • Do reklamačního listu uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na naši korespondenční adresu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

 


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.