Zavolejte nám (Po-Pá 10-17)

Jak nakupovat

Jak nakoupit?

Zde je jednoduchý návod jak u nás nakoupit zboží. Snažili jsme se pro vás vytvořit co nejpřehlednější a nejjednodušší nakupování.

 

1. Výběr zboží

Máte zde několik možností výběru.

 

2. Objednávka

 

3. Potvrzení objednávky

Pokud jste si zboží na našem internetovém obchodu již nakoupili, můžete si stáhnout univerzální návod na vybrané produkty.

 

Ceny poštovného

 

Osobní odběr v Praze                                         ZDARMA

 

Doručení na adresu bankovním převodem          99,- Kč

Doručení na adresu platba kartou                       99,- Kč

Doručení na adresu dobírkou                             149,- Kč

Doručení na adresu PAY PAL                             149,- Kč

 

Česká pošta na poštu - převodem                      109,- Kč

Česká posta na poštu - platba kartou                 109,- Kč

Česká pošta na poštu - dobírkou                        159,- Kč

Český pošta na poštu - platba PAY PAL              159,- Kč

 

Česká pošta do ruky - převodem                        119,- Kč

Česká pošta do ruky - platba kartou                   119,- Kč  

Česká pošta do ruky - dobírkou                          169,- Kč

Česká pošta do ruky - platba PAY PAL                169,- Kč   

 

Osobní odběr Zásilkovna - Převodem                  69,- Kč (zdarma od 2000,- Kč)

Osobní odběr Zásilkovna -platba kartou               69,- Kč (zdarma od 2000,- Kč)

Osobní odběr Zásilkovna - PAY PAL                    119,- Kč

Osobní odběr Zásilkovna - Dobírkou                    119,- Kč

 

Vlastní kurýr ( do 5 hodin po Praze)                       250,- Kč

 

Reklamace

V případě, že reklamujete zboží, přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje záruční lhůta 36 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  • Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  • Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen působením živlů.
  • Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  • Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Postup při reklamaci:

  • Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  • Přiložte prosím k produktu vyplněný reklamační list.
  • Do reklamačního listu uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
  • Zboží zašlete jako doporučený balík na naši korespondenční adresu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy:

Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

 

Tabulka velikostí